I. definicje
Na potrzeby niniejszego Regulaminu poniższym pojęciom przypisuje się następujące znaczenie:
- Serwis – strona internetowa dostępna pod adresem www.phpcon.pl, zawierająca informacje o Konferencji oraz umożliwiająca bezpośrednio lub pośrednio zgłoszenie udziału w Konferencji w charakterze Uczestnika, lub Prelegenta.
- Serwis Rejestracyjny – strona internetowa umożliwiająca bezpośrednio zgłoszenie udziału Uczestnika w Konferencji.
- Organizator – Conferia Sp. z o.o. z siedzibą w Rybniku przy ulicy Wodzisławskiej 50A, 44-200 Rybnik, NIP 6423207390, REGON 369341815 wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000718687.
- Konferencja – konferencja programistyczna pod nazwą "PHPCon Poland 2022", organizowana przez Organizatora na terenie hotelu Villa Verde Congress & Spa w Zawierciu przy ulicy Mrzygłodzkiej 273 w dniach od 28 do 30 października 2022 roku.
- Użytkownik – pełnoletnia osoba fizyczna korzystająca z Serwisu.
- Agenda – ustalony przez Organizatora szczegółowy program Konferencji, udostępniony w Serwisie po ustaleniu części lub wszystkich Prelegentów. Udostępniona przez Organizatora Agenda ma charakter orientacyjny i może ulegać zmianom.
- Uczestnik – osoba uprawniona do udziału w Konferencji oraz uzyskania świadczeń dodatkowych, określonych szczegółowo w pkt. IV Regulaminu.
- Prelegent – osoba uprawniona do wygłoszenia prelekcji podczas Konferencji, wybrana przez Organizatora zgodnie z procedurą, o której mowa w rozdziale V Regulaminu.
II. Postanowienia ogólne
- Korzystanie z Serwisu oraz usług oferowanych za jego pośrednictwem oznacza wyrażenie zgody na postanowienia niniejszego Regulaminu, postanowienia Kodeksu Postępowania oraz Polityki Prywatności.
- Wszelkie prawa do nazwy Serwisu oraz nazwy Konferencji przysługują firmie Conferia Sp. z o.o. i mogą być wykorzystywane jedynie na podstawie zgody udzielonej przez ten podmiot.
- Podstawę niniejszego Regulaminu stanowią w szczególności:
- Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
- Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych;
- Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną;
- Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;
- Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
- W sprawach związanych z korzystaniem z Serwisu lub uczestnictwem w Konferencji Użytkownik może skontaktować się z Organizatorem korzystając z kanałów kontaktu wymienionych na stronie Kontakt.
III. Warunki korzystania z Serwisu
- Korzystanie z Serwisu, Serwisu Rejestracyjnego oraz wszelkich ich funkcji wymaga dostępu do sieci Internet, oraz zastosowania standardowej przeglądarki internetowej.
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu danych przesyłanych za pośrednictwem Serwisu Organizator stosuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożeń związanych z korzystaniem z Serwisu.
- Użytkownik zobowiązany jest do przestrzegania zakazu nadużywania Serwisu, w
szczególności:
- dostarczania treści powodujących zachwianie pracy lub przeciążenie Serwisu, lub systemów wykorzystywanych przez podmioty biorące bezpośredni, lub pośredni udział w świadczeniu usług drogą elektroniczną;
- dostarczania treści mogących naruszać dobra osobiste osób trzecich, prawa autorskie, prawa własności intelektualnej, tajemnicę przedsiębiorcy lub mogących w jakikolwiek inny sposób naruszać obowiązujący porządek prawny, lub dobre obyczaje;
- dostarczania treści zawierających wirusy komputerowe oraz inne niebezpieczne oprogramowanie typu „worms”, „trojan horses”, „keyloggers” lub inne;
- dostarczania treści powodujących rozsyłanie niezamówionych przez odbiorców informacji handlowych (SPAM) lub innych niedozwolonych przez prawo treści – jak również dostarczania wszelkich innych treści bezprawnych.
IV. Udział w Konferencji
A. Udział w charakterze Uczestnika
- Udział w Konferencji w charakterze Uczestnika uprawnia do wstępu na wszystkie prelekcje wskazane w Agendzie, a także do uzyskania świadczeń dodatkowych, określonych szczegółowo w pkt. IV.A.2. Regulaminu.
- Dodatkowo, każdy Uczestnik uprawniony jest do:
- otrzymania jednego zestawu materiałów konferencyjnych;
- udziału w przerwach na kawę i posiłkach.
- Udział w Konferencji w charakterze Uczestnika jest odpłatny. Koszt udziału jest stały, jednak Uczestnik, korzystając z ogłaszanych przez Organizatora promocji, może zakupić bilet wstępu po cenie niższej niż katalogowa. Koszt uczestnictwa wskazany został w cenniku dostępnym za pośrednictwem formularza rejestracji.
- Koszt wskazany w pkt. IV.A.3. dotyczy udziału w Konferencji jednej osoby i zawiera podatek od towarów i usług (VAT).
- Zapłaty za udział w Konferencji dokonać można w walucie polskiej lub Euro. Koszt udziału w Konferencji, w zależności od wybranej waluty, wskazano w cenniku, którym mowa w pkt. IV.A.3.
- Zgłoszenia udziału w Konferencji w charakterze Uczestnika Użytkownik dokonuje poprzez uzupełnienie i przesłanie udostępnionego w Serwisie Rejestracyjnym elektronicznego formularza rejestracji Uczestnika.
- Przed wysłaniem formularza rejestracji Uczestnika Użytkownik zobowiązany jest zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu, postanowieniami Kodeksu Postępowania i Polityki Prywatności. Poprzez przesłanie Organizatorowi uzupełnionego formularza, Użytkownik składa Organizatorowi ofertę zawarcia umowy o udział w Konferencji.
- Otrzymanie oferty, o której mowa w pkt. IV.A.7., Organizator potwierdza poprzez przesłanie na adres e-mail Użytkownika wiadomości e-mail potwierdzającej rejestrację.
- W ciągu 7 dni od dnia rejestracji Organizator przekaże na adres e-mail Użytkownika dokument pro forma. Zapłaty za udział w Konferencji dokonać należy w terminie i na numer rachunku Organizatora wskazany na fakturze pro forma. Zapłata może być dokonana również za pośrednictwem przelewu natychmiastowego albo kartą płatniczą, za pomocą systemu płatności internetowych.
- Realizacja zapłaty stanowi jednoczesne zawarcie umowy o udział w Konferencji.
- Informacja o zmianie Uczestnika powinna zostać zgłoszona Organizatorowi w terminie nie krótszym niż 10 dni przed rozpoczęciem Konferencji w formie e-maila przesłanego pod adres Organizatora ze wskazaniem osób, których zmiana dotyczy.
- Wstęp na warsztaty jest osobno odpłatny i wymaga osobnej rejestracji. Proces rejestracji uczestników warsztatów zostanie podany przez Organizatora do wiadomości uczestników Konferencji na minimum 3 dni przed rozpoczęciem tej rejestracji.
- Z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc na poszczególnych warsztatach, Organizator nie zapewnia udziału w warsztatach wszystkim uczestnikom Konferencji.
- Rejestracja uczestników warsztatów trwa do wyczerpania wolnych miejsc. O udziale w warsztatach decyduje kolejność zgłoszeń.
B. udział w charakterze Prelegenta
- Zgłoszenia chęci udziału w Konferencji w charakterze Prelegenta Użytkownik dokonuje poprzez uzupełnienie i przesłanie Organizatorowi elektronicznego formularza rejestracji Prelegenta udostępnionego w Serwisie.
- Udział w Konferencji w charakterze Prelegenta uzależniony jest od oceny nadesłanego zgłoszenia przez Organizatora. Decyzję na temat kwalifikacji zgłoszeń podejmuje powołany przez Organizatora Komitet Programowy. Decyzja ta jest ostatecznie wiążąca i nie przysługuje od niej odwołanie. O dokonanej ocenie zgłoszenia Organizator poinformuje Użytkownika drogą mailową.
- W przypadku uzyskania pozytywnej oceny zgłoszenia, Prelegent zobowiązany jest do przygotowania i nadesłania na adres poczty elektronicznej Organizatora prezentacji, w terminie nie późniejszym niż 14 dni przed dniem rozpoczęcia Konferencji.
- Poprzez dokonanie zgłoszenia, Użytkownik udziela Organizatorowi niewyłącznej licencji na
korzystanie z materiałów przekazanych mu w związku z udziałem w Konferencji
– abstraktów w języku polskim lub angielskim – zależnie od języka prelekcji, a także
prezentacji i również wystąpień Prelegenta podczas Konferencji. Licencja obejmuje
również wykorzystanie wizerunku Prelegenta oraz:
- w zakresie utrwalania i zwielokrotniania – utrwalanie i zwielokrotnianie materiałów dowolną techniką, w tym techniką drukarską, reprograficzną i techniką cyfrową, na wszelkich rodzajach nośników, w tym na nośnikach CD i półprzewodnikowych, jak również wprowadzanie i przesyłanie materiałów do pamięci systemów teleinformatycznych;
- w zakresie rozpowszechniania – najem, użyczanie i wprowadzanie do obrotu nośników, na których materiały utrwalono;
- w zakresie rozpowszechniania w sposób inny niż wskazany pod lit. b powyżej – udostępnianie w taki sposób, by każdy miał dostęp do materiałów w miejscu i czasie przez siebie wybranym; wyświetlanie, nadawanie i reemisja, zarówno drogą naziemną, jak i satelitarną, przekaz Praw w systemie transmisji strumieniowej (streaming), zarówno na żywo, jak i na życzenie.
- Udział w Konferencji w charakterze Prelegenta wymaga dokonania rejestracji również w charakterze Uczestnika.
V. odstąpienie od umowy
- Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827 z pózn. zm.) Uczestnik ma prawo do odstąpienia od Umowy (rezygnacji z udziału w Konferencji) bez podania przyczyn, w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie pisemnego oświadczenia na adres Organizatora wskazany w Serwisie, przed upływem terminu. Termin uważa się za zachowany w przypadku nadania w powyższym terminie listu poleconego.
- W przypadku odstąpienia od Umowy, o którym mowa wyżej, Organizator zwróci
Uczestnikowi kwotę odpowiadającą uiszczonej zapłacie za udział Konferencji pomniejszonej o prowizje
wynikające z kanału płatności wybranego przez Uczestnika oraz, w przypadku odstąpienia złożonego:
- najpóźniej w terminie do 16 września 2022 r. Organizator zwróci Uczestnikowi 100% wpłaconej opłaty,
- najpóźniej w terminie do 23 września 2022 r. Organizator zwróci Uczestnikowi 50% wpłaconej opłaty,
- najpóźniej w terminie do 30 września 2022 r. Organizator zwróci Uczestnikowi 25% wpłaconej opłaty,
- Zwrot opłaty nastąpi w terminie 30 dni, na podstawie faktury korygującej zaakceptowanej (podpisanej) przez Uczestnika.
- Uczestnik zawierający umowę na mniej niż 14 dni przed dniem rozpoczęcia Konferencji, wyraża żądanie rozpoczęcia świadczenia usługi przed upływem 14-dniowego terminu, o którym mowa w ust. 2.
- Prawo do odstąpienia od umowy, o którym mowa w ust. 1 nie przysługuje Uczestnikowi w wypadku gdy:
- Organizator wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Uczestnika, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Organizatora utraci prawo odstąpienia od umowy;
- świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Uczestnika przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Organizatora o utracie prawa odstąpienia od umowy.
- W wypadku zawarcia Umowy w warunkach określonych w ust. 4, prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje.
- Organizatorowi przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy w terminie do dnia poprzedzającego dzień rozpoczęcia Konferencji. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy powinno zostać złożone Uczestnikowi na piśmie lub za pośrednictwem poczty e-mail, na adres e-mail podany przez Uczestnika przy Rejestracji.
- W przypadku złożenia przez Organizatora oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, Umowę uważa się za niezawartą, a Organizator zwróci Uczestnikowi całą uiszczoną przez Uczestnika Opłatę za Konferencję w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od Umowy na rachunek bankowy podany przez Uczestnika.
VI. Ochrona danych osobowych
- Organizator przetwarza dane osobowe zgodnie z przyjętą i obowiązującą Polityką Prywatności.
VII. reklamacje
- Wszelkie reklamacje Użytkownik może zgłosić za pośrednictwem Centrum Wsparcia Conferia pod adresem support.conferia.eu lub wysyłając zgłoszenie pod adres e-mail office@conferia.eu lub pisemnie, pod adres siedziby Organizatora.
- Reklamacja dotycząca przebiegu Konferencji może być złożona w terminie 14 dni od dnia zakończenia Konferencji. Za datę złożenia reklamacji uznaje się datę wpływu reklamacji do Organizatora.
- Reklamacje złożone po upływie terminu określonego w ust. 2 nie będą rozpatrywane.
VIII. Postanowienia końcowe
- Jeśli w niniejszym Regulaminie nie wskazano inaczej, kontakt pomiędzy Organizatorem a Użytkownikiem, który przesłał Organizator formularz rejestracji Uczestnika lub Prelegenta, odbywał się będzie drogą elektroniczną, ze strony Użytkownika za pośrednictwem adresu e-mail wskazanego w ustawieniach Konta, a ze strony Organizatora za pośrednictwem adresów wyszczególnionych na stronie Kontakt.
- Uznanie poszczególnych postanowień niniejszego Regulaminu w sposób przewidziany prawem za nieważne bądź nieskuteczne nie wpływa na ważność czy skuteczność pozostałych postanowień Regulaminu. W miejsce nieważnego postanowienia zastosowana będzie reguła, która jest najbliższa celom nieważnego postanowienia i całego niniejszego Regulaminu.
- Polityka Prywatności oraz Kodeks Postępowania stanowią integralną część niniejszego Regulaminu.
- Aktualny Regulamin jest publikowany na stronie internetowej Serwisu oraz dostarczany nieodpłatnie Użytkownikowi na każde jego żądanie, na wskazany przez Użytkownika adres e-mail.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 15.04.2022 r.
- Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu. O każdorazowej zmianie Regulaminu Użytkownicy zostaną poinformowani poprzez komunikat umieszczony w Serwisie, w terminie 14 dni przed dniem planowanego wejścia w życie tej zmiany. W przypadku, jeśli Użytkownik nie zgadza się na zmianę Regulaminu, powinien w tym okresie poinformować o tym Organizatora. Brak zgody na nową treść Regulaminu poczytuje się jako wypowiedzenie umowy, o której mowa w art. 384 Kodeksu cywilnego, skuteczne z dniem upływu terminu do wyrażenia sprzeciwu na zmiany w regulaminie. Do upływu tego okresu Użytkownika obowiązują postanowienia dotychczasowe.